pigg pigg pigg...

JA!...faktiskt känner jag mig jätte pigg, de kanske stämmer
att man blir piggare om man tränar & rör på sig?
Har iallafall tagit promenad 2 kvällar irad.
Sen tränat 2 kvällar...riktigt skönt! måste fortsätta me de.
Imorron tänkte vi lyxa på med bastu efter träningen.
Har varit & solat idag oxå, de va najs!
Nu när de är så himla dåligt väder.

Vill göra något nytt me håret, är jätte nöjd som jag har nu oxå
men vill bara göra nåt nytt ändå...färga kanske?!
Vill nog ha lite mörkare, lite åt svarta hållet tror ja.
Skulle även vilja testa på att ha längre, extensions (stavning?)
Inte sånna som sitter fast några månader, utan bara som
man kan ha nån kväll då man har lust. typ clip eller va de heter.
Men då är ju mitt hår lite speciellt, finns väll inget
hår att få tag på som liknar mitt?
jaja...skulle va kul & testa.

Ska TRADERA lite nu! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0