Jobbar på....

De känns bra, mycket bra till och med.
Har börjat jobba lite igen, här i sundsvall.
I en blomsteraffär som heter VASS
Åhhh...de är så mysigt där.
Blommor, inredning & mat.....& med mat menar jag
(just nu till julen har vi) Skorpor, Åre Choklad (alla de smaker)
Godis, Saffrans glögg & Äppel Glögg, Saffrans Honung
Sirap, vaniljsocker, bakpulver, kryddor m.m m.m
& allt i fina flaskor & förpackningar.
Känns så himla roligt & man har sån insperation.
Jobbar med en tjej som jag jobbade 3år med i den
andra affären, Hon är så rolig & lätt att jobba me.

Kommer att få jobba mycket nu i december sen att
jag kanske får nåt vidare, vi skulle prata om de senare.
Jag hoppas verkligen på de!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hoppas hoppas du får vara kvar! Men, hoppas, hoppas du kommer hem till julen, annars blir jag oerhört ledsen! Hoppas du mår bra älskade syster! Många kramar!

2008-12-06 @ 12:11:33
URL: http://mingelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0