Julshopping på hög nivå

Vaknade vid 8.30 tiden & var hur pigg som hellst, men tänkte
att ja måste sova ett tag till med tanke på hur mycket jag
kommer att jobba till veckan. Kommer att bli långa pass.
Från 8 fram till 11-12 på kvällen.

Har julshoppat lite...var väl tänkt att ja skulle köpa alla
julklappar men ska ja va ärlig så blev de mest bara till mig.
Kände att ja måste unna mig något - de bidde en Mobiltelefon.
(min gamla har ju laggt av) Den är såååå fin! Andreas är avis!

   
w890i - finns även i brunt, men tykkte silver va finare.
Fick oxå meden lilla söta mobilväskan på köpet=)

Var på BOOM & hittade dessa superfina granar, hade igentligen inte tänkt
att ha så mycket julpynt men dessa kunde ja inte motstå.

   

Var och bytte Nellis polotröja till en storlek större.
Hon blev sååå söt i den.

 

Kommentarer
Postat av: Tina

Heeeeeejjjj...va kul att få uppdatera sig på ditt liv igen... =0D Såg att du hade ringt igår kväll...va på personalfest och hörde inte telefonen...ringer dig sen nån dag...PUZZzZZZZzz!!!

2008-12-17 @ 22:44:32
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: Tina

** ser fram emot massor av pics från juldagen =0) **

2008-12-26 @ 23:41:31
URL: http://frufrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0