Underbara Sommar Helg!

Helgen har jag tillbringat i Sundsvall hos min Kära Andreas.
Helt helt underbara helg, tok fint väder, shopping, solning, vin & god mat...vad kan man mer begära?

Var & grillade hos Andreas syster Cicci, hennes Karl "Kirre" & deras tok söta son Emil i Matfors där dom bor.
Andreas mamma & pappa va där oxå. Va & badade med Emil.....såååå jäkla kallt i vattnet. Emil tyckte de va skönt, han doppade sig flera ggr & sprang runt å lekte skoter.....hehe änn fast de va 30 grader varmt. Va även & lekte i äventyrs parken. Emil va inte stilla en sekund =) Han är en riktig bus unge. 3½år & är sååå himla duktig.
Kolla in håret, hade ju faktiskt sånt där hår jag oxå när ja va liten.









Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja det minns jag!

Men minns du den där gången när vi gick på åkern på andra sidan vägen hos mamma å pappa å vi hade nå snygga safari hattar på oss å nån himla fågel sket på oss båda två när den flög över oss bläääää

2008-08-26 @ 23:37:51
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj vad stor han har blivit:)

2009-02-06 @ 21:29:36
URL: http://malinakerlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0