Friskis & Svettis

Har bestämt mig för att börja träna, fan jag måste.
& nu när jag har tid oxå...ett bra tillfälle att komma igång.
De blir friskis & svettis, finns mkt pass som jag gillar
sen är de inte så häftigt dyrt att va medlem.
Andreas föräldrar tränar där typ 3ggr/veckan
så jag kan alltid följa me dom om ja inte vill gå själv.
Blir första passet ikväll - Station (typ cirkelträning me redskap)

Har haft mkt för mig idag.
-Ringt en massa samtal, folksam (försäkring till nelli)
-Handels A-kassan (frågat om mina intyg)
-Varit på apoteket, Nelli har börjat klia sig som en dåre
biter & kliar (mest på nätterna). Har kommit fram till att de är kvalster.
Nellis bror, Faffe hade de för ett tag sedan....& dom har varit mkt upp i varandra.
Så nu ska vi få ett recept som vi ska hämta imorron. Stackarn ska bli av me dedär.
-varit & handlat lite
-Har hämtat & lämnat telefon som andreas glömde.
-Fortsatt på stickningen, går sakta men säkert framåt.
-ska ut me Nelli på en skogspromenad
-försöka städa lite.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jäklar vilken dag !! Fy inte kul för Nellie!!

2008-11-06 @ 19:57:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jäklar vilken dag !! Fy inte kul för Nellie!!

2008-11-06 @ 19:57:40
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men du dom här tjockbladade blommorna succulenter eller vad dom u heter dom verkar ju klara sig bra men hur ofta ska man vattna dom å hur ska man sköta dom ?? Ska dom planteras i mer sandig jord eller har jag hittat på det ??

kram

2008-11-07 @ 22:39:37
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0