En lördag utan utgång

Har varit en så härlig dag, när vi vaknade imorse var de inte alls lika kul.
Fick ju ändå pallra mig upp & gå en sväg me Nelli.
Sen tittade solen fram & de blev riktigt varmt.
Tog bilen upp på Norra Berget där vi tog en lång promenad.
Nelli fick springa lös, håller på att träna henne att inte springa fram
till alla hon se...& de går ganska bra faktiskt, hon är riktigt duktig.

Sen va vi till Andreas föräldrar & käkade lite lunch.
Nu har jag tänt en massa ljus i lägenheten & gjort de lite mysigt.
Har tagit på mig lite finkläder, de är ju faktiskt lördag.
& blivit serverad ett glas vin av min andra hälft nu när ja sitter & bloggar.
ska beställa hem lite mat sen & se nån film.

Hoppas ni får de superkul i strängnäs tjejer ♥Petra, Tina & Kattis♥ Miss You! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0