En ny dag, Nya prövningar=)

Regn & rusk även idag, tråkigt. Jag som hade tänkt börja gå promenader på mornarna,
nu när jag har tid & är ledig. Va på AMS idag, gick bara fint. Dom kollade & skrev in att
jag hade mina betyg & intyg. Fick en ny tid på tisdag, då ska ja dit & gå någon baskurs.

Har tvätt tid idag, massor massor av tvätt....men skönt att få allt gjort på samma dag.
Inte så många som bor i vårt hus (6 lägenheter) så de finns oftast tid när man vill ha de.
Änn fast vissa skrivit in sig på samma dag varje vecka. men men...vi har ju inga barn
eller så, för oss spelar de ingen roll vilken dag på veckan de blir.

Nu måste jag photoshopa lite.....är sååå himla kul. Bara man håller på me de så
lär man väl sig? Är ju som kass på engelskan bara.
Lägger upp bilder på mössan jag gjorde me knittlingen. Håller även på att göra
en till. I svart & grönt - Till Andreas.


     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh...vilken fin!

Måste gå och köpa en sån, eller kanske kan man beställa från panduro? Är det nåt speciellt garn?? Öhh...kan inget om sånt!

2008-10-02 @ 14:30:27
URL: http://mingelsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men tusan det där vore ju ett tidsfördriv för mig med kittling... Måste kolla in panduro om det nu var där du sa du hittade det!! kul !!



Ha rju missat en hel del på din blogg men nu har jag läst ikapp. Har ine varit så pigg så har inte orkat hålla nån bogg koll hi hi!!



Ja visst e det bra nu när jag hittat en läkare som lysssnat på mig och hjälper mig med tabletter



kram på dig

2008-10-03 @ 10:21:39
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0