Jag Är Kär!

Åhhhhh....Vill bara ha!
Va & hälsade på Andreas föräldrar (Göran & Annika) igår
& där hade dom en så söt cocker spaniel flicka...som är till salu dessutom!
Jag blev helt kär i henne, bara några månader å så himla mysig.
Håller på att försöka övertala Andreas att vi ska köpa henne...eller övertala,
jag försöker väl att fjäska för honom så gott de går. Jag såg på honom att
han blev lika förtjust som jag (nästan iallafall) i henne.
Hon ser ut ungefär såhär!

(bild från blocket)
Nu är de ju inte hon på bilden men ni ser på ett ungefär.
Hon äääär så fin, man ser att de är en tjej på nåt sätt oxå.
Va till & med å tittade i djur affären idag, hittade ett så fint halsband
rosa med strass på & ett koppel till, oxå de i rosa.
Jag är heeelt salig!!!


Visst tykker ni att vi borde skaffa hund?? =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

JA MEN SJÄLVKLART !!! INGET ATT TVEKA PÅ ÅNGRAR INTE EN DAG ATT VI HAR HUND!! DOM E DET BÄSTA JAG HAR!!

SÅ SKAFFA HUND NU BARA..

Själv så fjeskar jag för Jocke för att få skaffa mig en kattunge hi hi

2008-10-04 @ 23:11:36
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Madeléne

Vad kul! Har suttit och tittat på olika hundar nu. Vill också ha en. Vore så kul! Får se.

2008-10-05 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0