Lessna Hundögon....

Åhhh, de är så svårt!
Tränar Nelli på att va själv. Gick ner till tvättstugan nu
för att kolla om de fanns nån tvättid, va borta kanske 2min
& man hör Nelli gnälla, nästan ylande ända ner till källaren.
De är inte lätt att komma tillbax sen & låtsas som ingenting
när hon blir så himla glad att hon nästan kan klättra upp till min famn.
Nu släpper hon mig inte, följer varje steg jag tar & lägger sig på mina
fötter när jag stannar av. Nu har hon somnat på golvet här under stolen ja sitter på.

Imorron ska hon iallafall få vara på hunddagis hos Göran, Andreas pappa.
Jag ska hjälpa en kompis som ska öppna en blomsteraffär.
Packa upp varor & göra snyggt. Ska bli kul att få va me från allra början.
Hon öppnar butiken i Härnösand nästa vecka.

Måste sätta på vinterdäcken innan jag åker upp till Umeå i helgen.
Nu börjar de bli kallt & halt på vägarna.

Appropå kyla & vinter.....så längtar jag tillbax till värmen!
Har inte varit nån bra sommar i&f men. Längtar till värmen.
Längtar tillbax till Thailand.


Kolla in solnedgången, helt underbart!

 
Emerald Cave, Otroligt vackert, måste upplevas för att fatta!

 
Paradiset på jorden


 
Bankok, MBK köpcentrum...Shopping Shopping


Allt vi shoppade, billigt billigt =)

Längtar verkligen tillbax, kanske blir de en resa i vinter, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååååååååååååå härliga bilder!!

Vill oxå till värmen!!

2008-10-15 @ 09:01:42
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0