Underbara Lilly

Har just kommit hem från en underbar dag i Viksjö, med min bror
hans Ida & lilla finaste Lilly. hon är heeelt otroligt underbar me sina
knubbiga små ben & hennes fina isblå ögon & dom suuuper långa
ögonfransarna....& då...ja jag lovar, de är dom längsta jag sett!!

Vi gick en lång promenad, till affären & sen till loppis...hittade
inget av intresse. Sen åt vi lunch i stugbyn där dom bor.
Efter de bar de va till stugan dom håller på att bygga, hjälpte
Morgan att måla lite. De kommer bli så fint där.
Myste lite me Lilly innan jag åkte hem. Pussar på dig!


Fredagens Shopping:
Kunde ju inte hålla mig från att shoppa lite ändå igår.
Detta följde me mig hem i mina påsar när dagen va slut.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilka härliga kläder Å SKORNA HUR SNYGGA SOM HELST.....

2008-10-04 @ 23:09:54
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0