Vackert Höstväder.

Kändes helt underbart att vakna upp imorse av att Nelli hoppa
upp i sängen mitt emellan oss, Mysigt!
Hon har varit så duktig, som att hon kännt oss i flera år.
Springer efter oss me viftande svans.
inte ett ljud (förrutom snarkande) inatt när vi skulle sova.
Hon sov på golvet, på en filt brevid oss....heeeela natten!

idag har vi lekt, tränat & varit ute på promenader.....hon är inte
så van att gå i koppel ännu, men hon lär sig.
Nu är hon helt slut, ligger i sängen & sussar.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såååå söt hon är!!

Hur gammal e hon ??? Tänk att du fick en hund ändå!!

Jag känner hur glad du är!!!!

Jo du nu e blommuppsättningen klar hi hi du får väl se nån bild sen !!! Det var skit svårt ju!!!!!!

Funderade innan på att gå å köpa den där kransen å fixa en egen men jag tror jag ångrat mig!!! hi hi

2008-10-06 @ 14:00:50
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Madelene

Alltså jag dööör! Så underbart gullig hon är!

2008-10-06 @ 14:35:07
Postat av: linda

Ser mjuk och go ut ^^

2008-10-06 @ 14:46:13
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vilken supersöt vovve ni har skaffat!!! Jag längtar tills jag får träffa Nelli och leka med henne:))



Tack för i helgen faster, så kul att få va med dej!



Massor med pussar & kramar// Lilly

2008-10-06 @ 15:30:11
Postat av: pernilla

Men sååå söt hund ni skaffat, förstår ni blev helt kär i henne.

Ha det så bra. kram

2008-10-06 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0