Dagens!

Kom hem för en stund sedan.
Käkat av mammsens goda kassler gryta - någon ny varialt - GOD!
Dagen har varit lugn, fick blommor igår kväll så har packat upp dom idag.


Blommor i alla dess färger!

Min "beundrare" var även inne idag -suck-
Idag undra han om Jag var gift me "den där" killen ja hade i sundsvall.
-Då måste ni gifta er & skaffa barn, för snart kanske de kommer ett miljonarv: sa han
Vad menade han igentligen me de? Har hört att han har pengar...men vadå?
Jag blir inte klok på karln!!

Ska tradera lite nu!

Kommentarer
Postat av: pernilla

hej Angelica...skoj att läsa din blogg. Tack för senast hade skoj, och tack för att du tog hem mitt smink. hoppas att allt är bra med dig,,,kram /Pernilla

2008-09-16 @ 21:47:09
Postat av: Emma

Ja gör det :) men det kommer mera :D

2008-09-17 @ 17:02:37
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åååååååååå så mycket fina blommor!!

2008-09-18 @ 01:23:13
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0