Ensam..

Sitter här helt ensam i vårt stora hus, ma & pa är
me morgan&ida i viksjö & hjälper dom me lite grejjer till stugan.

Måste erkänna att de är riktigt skönt att va helt själv ibland.
När ja kom hem från jobbet gjorde ja mig lite mat.
Tände en brasa & satte mig i fotöljen, smaskade på
en smoothie å tittade på tv.
Sen har ja spenderat resten av kvällen framför
datorn, traderat lite....men ingen "vinst"!
Försöker få tag på Andreas♥ men han svarar inte.
Förkyld & febrig, så han kanske sover.
(de va en jäkla dunder förkylning du gav oss Tina)
Pratade me min underbara vän Petra .....som absolut
tyckte att ja skulle sitta uppe halva natten & prata me henne
i telefon - eftersom hon jobbar natt (den stackarn)

Måste tralla isäng nu - upp & jobba imorron.
natti natti

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: ja tusan det vore nått för dig som gillar lila!

Själv hade jag rosa partier (övriga håret var svart) en omgång i skolan tyvärr ingen bild och en omgång blå blåa partier

2008-09-13 @ 00:18:47
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Tina

FÖRLÅT....jag trodde verkligen inte att jag smittade längre när jag va hos er... =0(



SORRY SORRY SORRY =0)

2008-09-13 @ 13:19:29
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja :) Men du måste ju titta in lite oftare tycker jag :)

2008-09-13 @ 16:52:14
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaaa var e du inatt då, du va jue ledig imorrn så då kunde du snacka heeelaa natten me mig inatt =o)

ÅÅhh FruFRost, du smittade mig me..hade helt glömt att du var sjuk i Svall, men jag har inte glömt att jag låg i feber i veckan...!!! PUSss tjejer =)

2008-09-13 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0