MysDag.

Kallt idag när ja gick till jobbet.
Därför fick ja värsta myskänslan & tände lite ljus i lycktorna i fönstret.


Sen är ju faktiskt hösten här så ja kände för lite pyssel
& gjorde en vacker krans att ha på dörren me mossa, konstäpplen,
Röda bär & en tuff röd fjäder - Lätt som en plätt att göra själv!


Dagen har varit helt OK!
MÄän (som Tony Irving skulle ha sagt) Jag har faan fått mig en beundrare
& ingen rolig sådan kan ja lova, kan inte sätta ut namnet här, men han är väl
sådär i 55-60års åldern (el. äldre) Man ser han väääldigt ofta ute på samhället.
Idag va han inne till mig 3 gånger & ska ge mig allt tokigt & likt.
Minst 1gång per dag är han inne.
Förra veckan skulle han ge mig en liten grå sten som låg i hans börs.
När ja inte ville ha den så skulle ja få börsen, sticklingar en ros....allt!
Jag Blir Galen!
Gud välsigne dig säger han när han går.
Tycker du att Jag är värdefull sa han idag. Jag låtsades inte höra & pratade
vidare om en helt annan sak. Kan ju inte va otrevlig & säga att ja absolut
INTE tycker att han är värdefull när han kommer in & stör mej i arbetet hela tiden.
Ja herre gud, men man får sig ju ett gott skratt iallafall ibland =)

Nu ska ja käka mammas goda bär paj.
Saknar dig Andreas!!!♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hi hi en beundrare i den åldern inte illa!



Jo säkert jätte lätt å göra en sän där krans själv. hahaha



Jo hundarna kommer att komma på bild men ska göra en till först å lite accecoarier till vovvarna innan. Blir imorgon för hoppningsvis!

2008-09-15 @ 19:29:51
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Tina

Du är så himla duktig vännen....please, kom och inred mitt hem...

2008-09-15 @ 19:35:08
URL: http://frufrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0