MysMössa

Vilken mysig dag jag har haft ändå. Ångesten på att få tag på ett jobb
har helt släppt. Konstigt att ja har den ångest känslan efter att bara har
varit hemma 2dagar.(jag som ALDRIG brukar ha ångest)
Men jag tror den kom efter att jag varit på AMS &
fått veta att man måste söka i heeeela lååååånga landet.
Jag vill inte flytta ifrån Min älskling igen =(

Men NU har de släppt iallafall.
Efter att ha varit & lämnat Telefonen till min andra hälft tog jag bilen &
åkte ut till Birsta. Gick bara runt & tittade på allt fint.
Kom på en massa pyssel ja kan pyssla me nu när jag är hemma.
Angelica ska börja knittla, ska bli spännande!
Hittade grejjer på Panduro, så jag ska börja om en stund.
Lägger ut lite bilder sen under arbetets gång....ha ha ha !!

Kunde ju inte hålla mig från att shoppa lite oxå. Måste även berätta att
jag la tillbaxa MYCKET efter att jag tänkt efter en stund & blivit för snål.
Jag har igentligen råd men........behöver man allt man shoppar igentligen?
Ska ta & gå igenom min garderob så jag vet vad jag har & vad jag möjligtvis behöver.

Måste visa min OOOtroilgt fina Mysmössa som ja köpte, älskar den gröna färgen.
Lillasyster som tipsade om den (hon har själv en i svart) Finns på Indiska 79:-




Hittade även ett par fina örhängen -till fyndpris! hela 10:-


Och garnet som jag ska knittla av =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Mössan e görskön, har en svart oxå...o du passar perfekt i grönt stumpan..!!

härligt me tid för pyssel, du e så duktig!

2008-09-30 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0