Ny dag...

Då vaknar man upp till en ny dag....kallt ute, de är minus!!
Ursch, jag vill inte ha vinter.
jag vill ha värme, sol & bad.....jag vill åka utomlands!
Åhhh...tänker tillbax på tiden när vi va i Thailand, Underbart!
Vi har börjat fundera på en resa igen....kanske blir i januari, februari
...Till Thailand även denna gång, kanske!?

Blev en tidig morron idag, skjutsade Andreas till jobbet vid 7.
Sen har inte ja kunnat sova, Pigg!
Ska snart åka upp till Andreas föräldrar & hämta hans telefon
som har glömde igår när vi va där.
Sen tror ja att jag tar en sväng ut till Birsta. Ska inte ha något
speciellt, bara gå runt & titta lite. Få lite inspiration!
Har tänkt börja virka & sticka.....mössor, pannband, pulsvärmare bla.
önska mig lycka till! De va riktigt länge sedan man gjorde något sådant.
Vet inte ens om jag minns HUR man gjorde. Spännande!

Måste hitta bilderna från Thailand, har inte ens laggt in dom på datorn änn
& de va snart ett år sedan vi va där, inte bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0