Som alla andra....?!

Va fan....jag smäller upp lite outfit bilder jag me, kan andra så kan jag♥
Känns lite sådär små "töntigt" eller kanske lite pinsamt.
Vet inte varför direkt men? Tycker ju själv väldigt mycket om att kolla
outfit´s på andras bloggar. Säger som min vän Tina.
"när jag själv tittar på andra människors bloggar så tycker jag att det är jättekul
att se hur människan bakom den ser ut........så, även om jag inte har några
kläder från Gucci, Prada, D&G osv"
...ja då kommer ni även att få se outfit´s från lilla mig.
Min "vara hemma & mysa - sjukiz outfit"



Kofta: Laredoute
Jeans: Gina Tricot
Skor: Ugg Älskar verkligen dessa tofflor - Skönaste!

Kommentarer
Postat av: petra

du e för söt o ödmjuk =O)

2008-09-12 @ 09:26:01
Postat av: petra

du e så försiktig o söt stumpan =)

2008-09-12 @ 09:34:16
Postat av: Lovisa

Å dom där tofflorna vill jag oxå ha vill ha vill ha!! Fryser jämt om fossingarna. Men en kärring har nu stickat ett par låga tjocksockar åt mig toppen bra du vet dom e bara på foten helt utan skaft

2008-09-12 @ 17:19:24
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Fru Frost

You go girl!!! =0)

2008-09-12 @ 20:03:54
URL: http://frufrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0