Utmanad....

Jag har blivit utmanad av Lovisa:
De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och
 samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn.
 Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg
 för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att
de ska läsa ens egen blogg för mer information. 
Jag..
* ...är helt ointresserad av att laga mat.
önskar att de blir bättre.
*...var med på Nobelfesten -98, några från klassen i gymnasiet blev uttgna att vara med och dekorera upp hela festen, bordsarrangemang, ingången & massa massa mer, skitkul!!
*...har 3st njurar, en har jag fått utav min pappa som sitter ovanför ljumsken & dom andra sitter kvar på samma ställe, men är "urkopplade" (alltså transplanterad)
*...har haft nöjet att göra Elin Ek´s (Grynets) brudbukett, helt sjukt roligt, den bestog utav rosa & vita blommor.

*...har tävlat i blomsterbinderi, & kom faktiskt på en andra plats.
*...har varit med i länslaget i simning, vilket var vääldigt länge sedan. nu är man ju inte direkt i samma form.
*...har dansat folkdans, inga komentarer =)

Min regel är
*att man måste berätta om den mest pinsamma saken man varit med om.

Nu känner ju inte jag så många som har en blogg, så jag får väl utmana dom ja känner.

Jag utmanar:

Tina Frost
Emma Näslund


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh nej! :O jag är sämst på sådant! ;p

2008-09-19 @ 16:30:29
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hi hi ja där ser man var ju en hel del man inte visste om dig!! kul !

Vad roligt å fått vara med på sånt där roligt som brudbuketten å allt arrangemang på nobelfesten..

Å grattis till 2:a plats inte illla !!!



Jo visst han hade ju tänk hadla av dig så det lev nå fint men då var du ju inte där men han trodde nog att du hade gjort buketten för den var så fin å passade mig med glitter å rosa.... hi hi Ja det var ju snällt tänkt! Var det du som hade gjort den ??

2008-09-19 @ 17:52:19
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hoppas på det iaf :)

2008-09-19 @ 19:19:50
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ååå förstod väl att det var du den e verkligen jätte jätte fin å det e bara du som kan göra så fint! Kommer å sakna dina blommor när du åker tillbaks igen.. Har ju hunnit få några av dina uppsättningar i alla fall..



Ja du det e konstigt det där med det man jobbar med det e som mamma folk e rädda för att bjuda henne på mat du vet dom tror att det inte blir nog bra???!!!

Å jag får numera aldrig "skönhetsgrejer" för dom tror att jag har allt å att det inte ska duga...

Jaha men jag älskar ju sånt kan inte få för mycket.. Förut fick jag ju alltid sånt!

Å nu då ska jag inte få nån tårta nu när jag fyller år för att jag har börjat dekorera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja du inte lätt!!

2008-09-19 @ 23:35:32
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0