Veckans Blomma

Tänkte att ja skulle börja me att lägga upp en speciell blomma
för varje vecka, mina favoriter, blommor som är lätta att sköta m.m
Skötselråd, Placering, Ursprung.....

Just denna veckas blomma blir en Cyklamen, när den kommer
så känns de att hösten är nära. Kan vara lite svår att sköta.
Men ack så söt den är - Jillar!

odla.nu

Vattning: Regelbundet på fatet.

Gödning: Regelbundet efter blomningen.

Placering: Ljust, inte direkt sol. Rumstemperatur eller svalare.

Ursprung: Mindre Asien.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååååå super tips precis vad jag funderade på att göra på in blogg men med hår då förstås.

Jag kommer att kolla i dina tips å förhoppnings vis lära mig nått hm !!!!!!!!!

Tycker så om blommor men dödar dom bara å jag försöker å försöker

2008-09-12 @ 17:16:55
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0