Intervjun.

Igår ringde telefonen, från okänt nummer.
-Du har kommit vidare till nästa intervju.
Regions chefen vill gärna träffa dig!

Gaaahhhh.....på måndag kl 10 ska jag
träffa henne i Umeå.
Håll tummarna för mig, ett steg närmare=)

Skulle igentligen åkt till Åsele igår, men blev knas
med bussen så "missade" den jag igentligen skulle ta.
Tar den som går kl10 idag.
Ska träffa min brud ikväll, ser verkligen fram emot helgen.
Ska bli så himla kul. Ska på bröllop.
Emma Ingelsson& Magnus Olssons bröllop.

Fick hem vår projektor + duk igår, höll på å grejja me den ett bra tag.
Jäklar så coolt de blir, en bild på 2,5m. De är grejjer de.
Hädanefter kommer vi kunna bjuda på filmkvällar här hemma.
Måste bara fixa fler sittplatser.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klart du får hälsa på toker !!!



2009-02-26 @ 11:04:26
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till på måndag vännen! Spännande! Alltså nu är det snart ett helt år sedan vi sågs...ett HELT år, det är sjukt ju. Kram

2009-02-28 @ 09:49:14
URL: http://jjennsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0