Morgondagen - Nervöst

Vet ni vad jag ska göra imorron?
Gaahhh, är lite nervös - är kass på detta.
Ska på en jobbintervju, på Indiska som dekoratör.
Har bara varit på intervju en enda gång
de var för massor av år sedan, på dressman
de gick inte bra, tror inte jag fick fram ett enda
vettigt svar, minns knappt vad dom frågade mig efteråt.
Min hjärna var helt tom på svar, var så himla nervös.
Men denna gång känns de bättre, man har några
extra års erfarenhet. Bara man är sig själv så ska de
nog gå bra. Man gör sitt bästa, sen är de bara att vänta.

Ni får hålla tummarna för mig.....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej,,, Lycka till imorgon, du kommer att klara det galant. Hoppas att allt är bra med dig. Kram

2009-02-22 @ 19:35:25
Postat av: Anonym

Ja jag önskar dig all lycka o var dig själv bara, det är bara att skryta om sig själv det går bra. hälsa Nellie o Andreas samt alla andra.

2009-02-22 @ 19:38:25
Postat av: Lovisa

Lycka till !!

2009-02-22 @ 19:45:47
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Tina

Hur gick det Hur gick det Hur gick det???????? **nyfiken** =0)

2009-02-23 @ 21:51:16
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej bruden!! Är sååå nyfiken på hur det gick på intervjun!!?? Tror du fick jobbet på studs! Vet att du utvecklats en hel del sen din Dressman intervju, minns hur nervös du var! Men det var deras förlust och inte din! Kram på dig!

2009-02-25 @ 15:52:15
Postat av: Jenny

Men hur sjutton gick det då??!! :)

2009-02-25 @ 21:56:43
URL: http://jjennsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0