Nu jäklar ska de bli vår i huset!

Håller fortfarande på att grejja i lägenheten.
Va på stan en sväng för att kolla lite tyger...
åhh hittade ett som kommer att bli toppen!
Tyg & tre kuddar på Village
sen hitta ja 2 andra kuddar på Indiska.
Ska klä om soffan oxå, nu blir den vit igen.
Får se hur de går me våran lilla donna,
kommer den bli fläckig efter bara en vecka?
...återstår att se.

Nu när husse är på jobbet har vi lite "tjej-mys"
vi busar me knuten, äter tonfisk me kaviar (nellis älsklingsrätt)
även en liten godis bit slinker ner ibland.
Hon är världens bästa hund, skulle inte vilja va utan henne♥


Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja, hon är verkligen en godisbit! Snart kommer jag=) Kram

2009-01-23 @ 15:13:20
Postat av: Lovisa

Ååå vilka söt bilder på er !!

2009-01-23 @ 16:42:26
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Tina

Va söta ni är =0*

2009-01-23 @ 20:18:13
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag längtar efter dej min kära söta faster och världens finaste Nelli!!!



Idag har jag fått två par riktiga skor som jag ska lära mej att gå i, men det är lite snubbligt än så länge:)



Puss&Kram från Lilly

2009-01-23 @ 20:49:59
Postat av: Jenny

Gud jag blir så avis på hunden!! Sitter här just precis nu och bönar och ber på mina bara knän om att få hämta världens sötaste hundvalp... Men det går inte lika bra med övertalningen här som det gjorde för dig... :( Hoppas allt är bra! Kram kram

2009-01-23 @ 21:47:15
URL: http://jjennsan.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag är nog ledig på måndag jag bara, sedan har vi så mycket binderier. Men alltså, grejen är att Peo är ju värsta hundmänniskan, uppväxt med hundar osv. Men han menar på att vi jobbar och så, och det gör vi ju, men jag kan ha hunden med ibland och han kan ha den med ibland! Den är så liten och helt ljuuuvlig! Men jag gjorde ett framsteg igår, vi kan åka och titta på henne, sa han. Men vad tror du händer då?! Man kan inte fara och "bara titta" på en hundvalp! :) Kramen

2009-01-24 @ 09:39:34
URL: http://jjennsan.blogspot.com
Postat av: Jennyy

Ja men det är ju så det blir, dessutom är hon ensam kvar pga återbud och leveransklar. Så hon skulle ju sitta i bilen på vägen hem det är ju säkert. Pratade just med min chef och jag får ha hunden med på jobbet! :) Ett bra argument! Det är en blandning mellan coton de tulear och bichon frisé, liten, vit och lurvig och alldeles underbar! Går säkert bra med katten efter lite tid så. Allergisk har jag ju blivit, men det skiter jag i. Den dag jag inte kan andas ska jag överväga att ge bort kattälsklingen min!

2009-01-24 @ 16:18:09
URL: http://jjennsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0