Indiska

Var till Umeå i måndags för att "provjobba" lite
åhhhh så roligt de var!!!
Nu står de mellan mig & en till tjej.
Vill Vill Vill ha de jobbet, hoppas hoppas hoppas!

Fick ju även tillfälle att hälsa på Fasters Älskling Lilly
Var länge sedan sist.....Vad hon lärt sig mycket
på den tiden. Nu står hon själv, vinkar, kryper,
hennes första ord är -tutte.
Hon är helt underbar.
Kommer bilder på de senare, är i åsele i veckan
datorn här är knas, lägger in bilder när jag kommer
hem till sundsvall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller tummarna stenhårt för Dig vännen!!! Vill ju hemskt gärna kika på den där brudbuketten också! Jo, Du får allt ta och pallra Dig hit till byggarbetsplatsen jag även kallar mitt hem snart =) Kram kram

2009-03-05 @ 22:34:14
URL: http://jjennsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0