Morgondagen...

Imorgon är dagen då jag börjar mitt nya jobb.
Längtar verkligen, lite nervöst men de är väl som de ska va.
Antar att bloggen kommer att handla mycket om jobbet
& indiska en tid framöver. Mycket att lära & många nya intryck - spännande!
Lägger upp lite inspiration.

Foto: www.indiska.com

MODEFAVORITER



LÄCKRA ACCESSOARER

INREDNING

Alla bilder är tagna ifrån www.indiska.com
Detta är ett hopplock av mina absoluta favoriter från hemsidan.
Ser verkligen fram emot att börja jobba där.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så spännande !!

2009-03-08 @ 08:34:58
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Maddi

Ha, ha! Just dom muggarna har jag tittat på, flera gånger. Dom är sååå fina=) Ringer imorgon! Kram

2009-03-09 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0