Jag vet....

...väldigt dåligt uppdaterat av mig!
Jag har som inget att skriva om, jag jobbar & är lite ledig,
tar de lungt & umgås med A.

Har inte hänt så mkt på senaste tiden.
Har grillat några gånger redan, har varit underbart väder
några dagar men idag är de mulet & grått.
Har tagit på mig att jobba lite mer idag 10-19.30
spelar ju ändå ingen roll me detta väder.
Regions dekoratören kommer idag, spännande.
Har hört att då brukar de hända grejjer, man flyttar om
hela golvet, hela strukturen...de ska bli kul. En tuff dag framför mig!

Längtar efter Lilly som jag inte träffat sen hon fyllde år, gosunge!
Dom kommer snart till viksjö, då ska jag dit & hälsa på.
Sis & Tobbe har flyttat in i deras hus i skravelsjö, måste åka dit
snart & kolla hur dom har de...kanske man får hjälpa till lite me huset?
Jag är öppen för förslag? =)

Nu ska jag ut me Nelli på en promenad innan jag åker till jobbet.
Ska försöka uppdatera lite bättre.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du det där med regions dekoratören lät spännande det måste vi få höra mer om !!! Ha en bra dag !!

2009-05-04 @ 09:03:20
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi längtar efter dig också Angelica!!!

Kom gärna ut till Viksjö och häng med oss när vi kommer ner. Vi åker nog ner på torsdagen redan, jobbar du i birsta då? Vi ska ju storhandla på ikea:)



Sköt om er! Kramar från oss

2009-05-04 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0