Morgonstund

Jag börjar bli gammal, eller äldre. Jag njuter av att kliva upp tidigt på morgonen,
att bara vara. Gå ut me Nelli, sitta framför datorn, handla lite god frukost, brygga kaffe,
äta frukost & ta en varm lång dusch. & allt detta innan klockan är 10, de är underbart!
Har märkt att om jag sover längre änn till 9 så mår jag inte bra, hela dagen blir förstörd
man går runt som i ett töcken, vaknar inte till förens klocken är kvällen.
Visst finns de dagar då man kan sova lite längre, sådär till 14-15 tiden.
Men de behöver vi inte gå in så noga på varför.....

Hade ju lovat lite kläder, men de bidde inga bilder. Dom kommer så småningom.
Köpte iallafall 3 bas linnen (rosa, lila & grönt), en super fin klänning med brottar rygg,
en trikå linneklänning som är svart/vit randig & ett par svarta harembyxor.


Gillar dom verkligen, men blir inte riktigt överens med dom.
Dom hänger kanske lite väl mkt? Andreas gillade dom ICKET! 
-"dom kan ju vara väldigt praktiska, du behöver  ju ingen väska"
& tryckte ner en hel cd förvarings väska där bak.
Haha...nä jag gillar dom men dom passar mig inte riktigt, om de hade varit
mindre häng så. Får leta vidare, kommer kanske in en annan model.

Är ledig idag, de är så skönt. Ska träffa Cim på eftermiddagen. Vi ska laga lite mat, dricka
lite gott vin & sen ut på lite äventyr.
Andreas har cluben ikväll. Hoppas på fint väder & många festglada människor.
Dom har så najs uteservering på Oscar nu, sköna soffor & infravärme för kyligare kvällar.
Kan sitta där å softa i solen med ett glas vitt, de är najs!
Så alla lönings fredagar, kom till Sundsvall, gå på Oscar - ClubDaif.

Kram Kram & Önskan om en super skön helg, de ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: LÅ

vaaa tidig morgon vem brås du på då tro??:) hoppas ni får kul och att det går bra för Andreas med club Daif hälsa alla.

PA/Ma

2009-05-29 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0