Nelligumman

Vår lilla "bäbis" har varit lite sjuk.
Hon kräktes & kräktes igår kväll & inatt.
De va så synd om henne, vet som inte vad man ska ta sig till.
Hon kröp upp i famnen på oss, så nära hon bara kunde.
Såg så rädd & ynklig ut.
Måste varit något hon ätit.
Nu idag är de full rulle igen.....hon har varit ute å gått
en lååång sväng (närmare 3timmar) med Andreas & Dario.
Full fart, äter & dricker som vanligt igen.....Skönt!


Har jobbat idag, lika kul som vanligt=)
Nu blir de fläskfilee & pomme, senare robinson.
Blir en skön hemma kväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh stackars liten, tur att hon var bättre idag!

2009-05-09 @ 19:46:14
URL: http://jjennsan.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Ja det var en toppen dag !!!

Ja vem vet vi hade ju tänkt att sundsvall ska var målet så småningom men måste spara lite pengar nu hihi !!!

Å när jag är i Umeå mina 4 veckor är jag rädd att jag lär handla upp dom pengar jag sparat hihih



Sååååååååååå söt hon är vovven eran å så gulligt hjärta på hennes halsband !!!



Kram på dig !!

2009-05-10 @ 09:52:49
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Tina

Ett tips för framtiden:



Nu var det ju inte magsjuka hon hade (verkar det som) men om hon någon gång skulle få det så ska man ge dom risvatten att dricka. Man kokar ris på vanligt sätt, separerar ris och vatten, låter vattnet svalna och ger det sedan till hunden. Fungerar jättebra, binder upp vätskan i kroppen så att dom inte bara spyr och blir uttorkade... ;0)

2009-05-10 @ 11:56:58
URL: http://frufrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0